Przejdź do głównej zawartości

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse. Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana.
Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek.

Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystkie udało mi się znaleźć na stronie

1 Blueberry Vitality & Moistrue
Borówkowa odświeżająca maseczka do twarzy. Ma konsystencję takiej poduszeczki. Jest stworzona z naturalnych składników. Ma za zadanie odżywiać skórę oraz niwelować niedoskonałości. Borówka zawiera witaminy oraz minerały. Zapewnia zdrową i gładką skórę.
Opinia: Maseczka jak najbardziej na plus. Niestety nie znam jej ceny i nie mogę stwierdzić czy się opłaca względem jakości, ale faktycznie wygładza bardzo ładnie skórę. Według mnie nadaje skórze jędrności Wskazuje na to, że maseczka odświeża naszą cerę. Nie zauważyłam poprawy niedoskonałości po jednym stosowaniu produktu. Całkiem jest to możliwe, że taki efekt uzyskuje się po dłuższym stosowaniu produktu.

2.Etude House Collagen eye patch 2.53$
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie Płatki pod oczy mają za zadanie: Intensywnie podnieść wilgotność okolic oczu, odżywiać skórę pod oczami. Ekstrakt z owoców ma czynić skórę elastyczniejszą , gładką i miękka dając efekt chłodzenia
opinia: Nie mogę nic napisać o tym produkcie, bo go jeszcze nie testowałam, natomiast ma on wiele pozytywnych opinii. Takie płatki wolę sobie pozostawić na ważny dzień, dzięki nim będę mogła chodź trochę zniwelować wygląd zmęczenia pod oczami.

1. TONYMOLY Tomatox Magic Massage Pack cena za 80g - 9.58$
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie.Pomidorowy krem do masażu, wielofunkcyjny pakiet masujący z wyciągiem pomidorowym, który ma właściwość detoksu. Zawiera wyciąg z cytryny, który przyspiesza syntezę kolagenu, a także odbarwia skórę. Ekstrakt z Houstonia znany jest również jako tajemnicze zioło z 10 rodzajami właściwości przeciwzapalnych, przeciwutleniających, przeciwalergicznych, wybielających, które przyczyniają się do wyraźnej, promiennej skóry.
Opis produkty brzmi imponującą, aż chciałbym kupić duże opakowanie tego kremu. Szukałam na ich stronie i nigdzie nie jest napisane, ze w gratisie dają masażystę. (heheszki)

2.Magic Whitening Cream Perfect cena za 35g. 29.98$
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie.Wybielający krem do twarzy. Ma za zadanie wybielić cerę, zredukować jej przebarwienia oraz wygładzić zmarszczki.
Opinia: Z początku myślałam, że ten krem to totalna ściema, bo jak on ma niby mi rozjaśnić cerę ? Myślałam, że to zupełnie jest niemożliwie i bezmyślnie nałożyłam całość kremu na twarz. Następnie szczęśliwie się uczyłam do matury. Na szczęście po 10 minutach poszłam przejrzeć się w lustrze, no i wyglądałam jak trup. Z mojej żółtej cery zrobiłam się trupio blada. Byłam przerażona. Na szczęście po 3 myciach twarzy efekt zniknął. Moim zdaniem krem, działa podobnie jak samoopalacz, tylko w odwrotną stronę. Produkt zdecydowanie ciekawy.


3 Lioele Dollish Veil Vita BB SPF25 PA++ cena za 50ml 16.98$
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie.6 naturalnych składników witaminowych czyni skórę wilgotną i zdrową, poprawiając jasność skóry. Czysty zapach jaśminu, dojrzały zapach akacji miesza się, tworząc świeży i aromatyczny zapach. Delikatnie topiony na skórze, kremowe wykończenie tekstury daje długotrwałe uzupełnienie.

4. Banana hand milk cena za 40ml 9.98$
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie.Bananowe mleczko do rąk. Koncentruje się na bogatym nawilżeniu oraz dostarczaniu odpowiednich witamin .

5.Madecassoside Sun Cream 40g 14.48$
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie.Nisko stymulujący krem ​​przeciwzapalny chroni delikatną skórę przed promieniami UV.
Madecassoside jest składnikiem zawartym w centella asiatica, który ma wyższą zdolność do dbania o uszkodzoną skórę spowodowaniem suszeniem.

6. Lioele BB krem
Nie potrafię nic więcej wyczytać z próbki kremu. ;(

7.Charcoal Nose Cleansing Strips cena za 10szt 4.48$
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie.
Paski do czyszczenia zaskórników na nosie.Doskonała przyczepność dzięki składnikom węglowym do usuwania odpadów ze skóry i łoju (Blackhead)





the SAEM Cover Perfection Concealer Foundation cena 11.88$
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie.kolor - 02 Rich Beige
Podkład + korektor z filtrem 50+ . Producent zapewnia czystą i bez skazy cerę. Podkład ma niwelować wydzielanie sebum. Cienka warstwa podkładu ma automatycznie dopasowywać się do koloru skóry, tworząc strukturę wielowarstwową w celu uzyskania długotrwałego makijażu.
opinia: Produkt zamówiłam ze względu na wysoki filtr. Bardzo często latem moja twarz jest najbardziej opalona, a piegi dodatkowo przyciemniają cerę. filtr z podkładem wydaje się naprawdę dobrym rozwiązaniem. Podkład ma ton bardzo żółty,jest jak na razie dla mnie za ciemny. Latem z pewnością odcień będzie odpowiedni. Aplikator jest dość ciekawy i bardzo ułatwia aplikacje. Konsystencja jest nieco ciężka. Trwałość jest bardzo dobra, ponieważ nie zauważyłam świecenia się w okolicy T. Krycie to największy atut tego podkładu, ponieważ jest ona maksymalnie mocne. porównałabym to krycie do podkładu z Clarins.


VDL EXPERT COLOR PRIMER FOR EYES 12.65$
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie.Baza pod cienie
opis+opinia: Idealnie wygładza powiekę, niweluje wydzielanie sebum oraz doskonale utrzymuje cienie przez cały dzień . Cienie nie zbierają się w załamaniach . odpowiednio zagruntowana baza (jasnym matowym cieniem lub pudrem) podbija kolor cieni. Nie mam żadnych zastrzeżeń do tej bazy, ponieważ jest ona bardzo podobna do bazy z Inglota. Jestem bardzo zadowolona z tego produktu.



the SAEM Saemmul Aura Liquid Highlighter 7.38$
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie.Rozświetlacz w płynie kolor- light Gold
opis + opinia: Początkowo aplikacja tego rozświetlacza wydawała mi się dość trudna, ale wklepując go delikatnie palecam otrzymujemy maksymalny efekt. Intensywność koloru nie jest w 100% odzwierciedlona na zdjęciu. Rozświetlacz ma cudowny kolor jasnego złota daje bardzo miękki efekt, którego bardzo długo szukałam. Przez kilka pierwszych godzin rozświetlacz wygląda jak by był mokry . Jeśli bym miała wybrać najlepszy produkt z tego zamówienia, to byłby właśnie ten. Aktualnie mam obsesje nad tym produktem.


ARITAUM All Day Make up Fixer 110ml 11.03 $
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie.Nie jest to może najlepszy utrwalacz do makijażu, ale z pewnością na co dzień daję radę i przede wszystkim jest duży! Wiem, że na długo starczy. Fixer bardzo fajnie się rozpyla, nie daje uczucia maski ( wiecie takiego lakieru do włosów na twarzy), jest bardzo subtelny i ślicznie pachnie.


the SAEM Cover Perfection Tip Concealer 6.8g 5.93$
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie.Korektor, kolor - 01
opis + opinia:Nie nastawiałam się za bardzo na ten produkt, ponieważ jest on dość tani. To maleństwo jest cudem. Jestem na ogół zaskoczona jakością tych produktów. Nie wiem może, po prostu to polskie kosmetyki mają tak słabą pigmentację. Uważam, że ten korektor ma naprawdę silne krycie. Stosowałam go już u innych osób i zakrywa wszelkie niedoskonałości oraz cienie pod oczami. Nie wysusza. Jedyny minus to, że nie zagruntowany sypkim pudrem bardzo szybko się zbiera we wszelkich załamaniach czy zmarszczkach.

the SAEM Saemmul Eye Primer 5.93$
Kliknij, aby zobaczyć produkt na oficjalnej stronie.Baza pod cienie
Na ten produkt jest trochę zła, ponieważ zamawiałam bazę pod brokat, a w zamian dostałam zwykłą. Chyba już 12 w mojej kolekcji baz. Produkt nie specjalnie mnie zachwyca, jest zupełnie przeciętny używam go bardziej do moich codziennych makijaży z lekkimi tonami. Takie wiecie 5\10.

Dziękuje wam kochani, że dotrwaliście do końca mam nadzieję, że chodź trochę was zainteresowałam tym postem, abyście zagłębili się nieco w koreańskie kosmetyki, bo musicie przyznać, że niektóre z nich są ogromnie ciekawe. Mam nadzieje, że nie jesteście na mnie źli za lekki styl pisanie, ale inaczej nie potrafię ;)

Komentarze

  1. Uwielbiam pielęgnacje koreańską, ale jeszcze nie miałam nic z kolorówki. Myślę, że to dobry moment aby zrobić jakiś zakup. Pozdrawiam.
    http://dobieramypodklady.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. i really liked the primer and the blue berry mask...looks good to me and worth trying out...well the pictures you have shot here are amazing with so much light and calrity...loved it
    keep in touch
    www.hairfashionbeautyblog.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam koreańskich kosmetyków, ale przyznam, że po Twoim poście, chętnie bym to zmieniła. :) Najbardziej zaciekawił mnie bananowy krem do rąk. Jestem pewna, że zapach bardzo by mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawił mnie podkład, jeśli ma krycie podobne do Clarinsa, to chętnie przetestuje:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję, że mojej dziewczynie by podobał się ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam testować kosmetyki z różnych krajów. :)

    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji nigdy testować zagranicznych kosmetyków. Muszę przyznać, że trochę się ich obawiam mimo wielu pozytywnych opinii. Kiedyś pewno w końcu się skuszę, szczególnie zainteresowały mnie maseczki :)
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Sporo tych rzeczy :) Super produkty! <3 Ah... musimy któryś same przetestować... tylko który? Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Osobiście nie miałam jeszcze styczności z koreańskimi kosmetykami. Bardzo ciekawy post :) Szczególnie zainteresował mnie ten wybielający krem do twarzy, z pewnością byłby pomocny w charakteryzacji do nietypowych sesji zdjęciowych ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post i super zdjęcia :) nie używałam żadnego z wymienionych przez Ciebie kosmetyków, ale chętnie je wypróbuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej firmie, chętnie wypróbowałabym wybielającego kremu do twarzy! Podkład którego używam na co dzień jest koreańskiej produkcji. Co ciekawe ta firma produkuje go tylko w jednym odcieniu.
    http://altealeszczynska.blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetne zamówienie. Mnie osobiście najbardziej ucieszyłyby próbki, uwielbiam :-D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham azjatyckie kosmetyki, wiem, że są dobre i napewno działają, jednak z koreańskich kosmetyków mam nie wiele, stosuję głównie japońskie, jednak coraz bardziej się zakochuje w koreańskich, są przede wszystkim tańsze, ale równie dobre ;)
    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta borówkowa maseczka jest kusząca :) bazę pod cienie też z chęcią bym wypróbowała, zwłaszcza, że kończy mi się moja z Ingrid :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam tego typu posty :) www.mysterious-natalia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawie przedstawiają się te kosmetyki,interesuje mnie ta borówkowa maseczka :)

    sandziv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. Bardzo rzeczowy i na temat. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach i pewnie z czystej ciekawości bym chciała ich użyć. Ja bardzo lubię również używać kosmetyków do makijażu z firmy https://eveline.pl/kosmetyki-do-makijazu i muszę przyznać, że jak dla mnie sprawdzają się one idealanie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sprawa. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Super artykuł, nie używałem jeszcze koreańskich kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetny wpis, koreańskie kosmetyki są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda, koreańskie naturalne suplementy są świetne, bardzo mi przypadły do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Testowałem japońskie i koreańskie kosmetyki, bardzo mi odpowiadają.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja z kolei nigdy nie słyszałem o tego typu kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  26. Koreańskie naturalne suplementy zdobywają coraz większą popularność ze względu na swoją skuteczność i naturalne składniki. Ich unikalne receptury często oparte są na tradycyjnych koreańskich ziołach i substancjach, które od wieków są wykorzystywane w celu poprawy zdrowia i samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu