Przejdź do głównej zawartości

BOX ONLY YOU- Rozkwitnij wiosną!

Witajcie kochani
Przepraszam was, że ostatnio nie dodaje postów, ale moja matura zbliża się ogromnymi krokami. Każde tak ważne egzaminy są dla mnie ogromnym stresem, dlatego wybaczcie mi, że poświęcam się teraz tylko niej. Dzięki tej rozłące zrozumiałam, jak bardzo ważne stało się dla mnie pisanie bloga. Zaraz po 10 maja wracam do was z mnóstwem pomysłów na posty. Kilka paczek czeka na otwarcie, więc zasypie was recenzjami, ale również nie zabraknie ciekawych makijażowych propozycji.

Dziś przychodzę do was z kwietniowym pudełkiem od BOX ONLY YOU . Paczka była niespodzianką, a jej zawartość bardzo mnie ucieszyła. Niektóre z tych kosmetyków mam już przetestowane, a resztę recenzji obiecuje, że dopisze w osobnym poście.


BELL, Secret Garden Nail Enamel - lakiery
 do paznokci 8 g./ 6,99 zł 
Kolekcja przepięknych, wiosennych lakierów w 6 inspirujących, kwiatowych odcieniach. Tajemnicze kolory magnolii i niezapominajki, wyraziste barwy orchidei i róży nadadzą stylizacji lekkości i dziewczęcości. Lakiery są trwałe, nie odpryskują, a ich intensywne kolory kryją już od pierwszej warstwy.

Chciałam te lakiery opisać jako pierwsze, bo moim zdaniem są najsłabszymi produktami z pudełka. Gdy otworzyłam box i zobaczyłam te piękne kolory, bardzo się ucieszyłam. Niestety posiadam już kilka lakierów od Bell nawet w podobnych kolorach i bardzo nie lubię ich ze względu na jakość. I już wam piszę, dlaczego nie warto ich kupować. Przyznam się wam, że jestem miłośniczką malowania paznokci zwykłymi lakierami.
1. lakiery bardzo długo schną (zdecydowanie dłużej niż przeciętny lakier).
2. Po upływie pół godziny, gdy zdaje nam się, że lakier jest już suchy .Wszystko się na nim odbija.
3. Lakiery posiadają okropny pędzelek.
4 Lakiery Mają zbyt rzadką konsystencje cały lakier spływa nam na skórki .





L'biotica BIOVAX Opuntia & Mango 100ml. / 16,70 zł.
Odbudowujący balsam do włosów bez spłukiwania. Pozostawia włosy miękkie, lekkie, dodaje blasku, wygładza. Zapobiega puszeniu i łamaniu się, ułatwia rozczesywanie, zapewnia nawilżenie. Dzięki postaci balsamu bogatego w substancje lipidowe odbudowuje zniszczone włókno włosa, zapobiega łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. Stanowi też termoochronne dla włosów. Zawiera 90% składników pochodzenia naturalnego.

Testują ją dopiero 2 tydzień, ale od samego początku jestem w tej masce zakochana. To jak ona ślicznie i intensywnie pachnie jest nie do opisania. Według moich obserwacji maska spełnia się w 100% co do opisu producenta. Polecam ją bardzo dla włosów suchych i kręconych. Już po pierwszym stosowaniu zobaczycie, że wasze włosy są zdecydowanie miększe. Jeśli macie szybko przetłuszczające się włosy polecam maskę używać tylko na końcówki włosów, ponieważ może wam zbyt obciąży włosy i zaczną się one jeszcze szybciej przetłuszczać. A tego żadna z nas nie chce.

L'biotica BIOVAX maska intensywnie regenerująca 
Głęboko pielęgnuje i odbudowuje zniszczone włosy. Cementuje i wygładza powierzchnię włosów. Zapobiega rozdwajaniu się końcówek i łamaniu włókien. Nadaje włosom miękkość i blask, nawilża i sprawia, że są podatne na układanie.

  


Ziaja JAGODY ACAI Krem na twarz i szyję odżywczo-regenerujący redukujący suchość skóry 50ml/ 10,65 zł.

Krem acai jest emulsją nawilżającą złożoną z kompleksu naturalnych substancji aktywnych. Najważniejsze z nich to jagody acai- bogate źródło polifenoli, antocyjanów, resweratrolu, witamin, tanin, które neutralizują wolne rodniki i chronią skórę przed uszkodzeniami oksydacyjnymi. W rozumieniu pielęgnacji skory, przeciwdziałanie procesom oksydacyjnym zapewnia skórze profilaktykę powstawania zmarszczek, ujędrnienie, wzmocnienie skory, łagodzenie podrażnień, promienny i zdrowy wygląd.

Ten krem od razu stał się nieodrębnym elementem do mojej codziennej pielęgnacji skóry twarzy. Na co dzień stosuje kremy Ziai, więc to był strzał w 10. Każdego dnia pomimo tego, że mam cerę mieszaną potrzebuje głębokiego nawilżenia ze względu na to, że uwielbiam w makijażu wszystko, co matowe. Często po zmyciu nawet delikatnego makijażu czuje suchość i ogromną potrzebę nawilżenia cery. Produkt jak najbardziej godny polecenia.

Ziaja JAGODY ACAI Ekspresowe serum do twarzy i szyi wygładzająco -ujędrniające 50ml/ 10,65 zł. 
Serum acai jest silnie skoncentrowanym krem-żelem o ekspresowych wchłanianiu i wysokiej zawartości kompleksu naturalnych substancji aktywnych. Najważniejsze z nich to jagody acai- bogate źródło polifenoli, antocyjanów, resweratrolu, witamin, tanin, które neutralizują wolne rodniki i chronią skórę przed uszkodzeniami oksydacyjnymi. W rozumieniu pielęgnacji skóry, przeciwdziałanie procesom oksydacyjnym zapewnia skórze profilaktykę powstawania zmarszczek, ujędrnianie, wzmocnienie skóry, łagodzenie podrażnień, promienny i zdrowy wygląd.

Kolejny produkt z pudełka, który jest świetny. Tutaj mam krem o bardzo delikatnej konsystencji oraz szybko wchłaniający się. Według mnie opis od producenta zgadza się całkowicie. Produkt jak najbardziej odpowiedni dla osób troszkę starszych, aczkolwiek myślę, że jest tak delikatny, że nie zrobi żadnej krzywdy młodej cerze. 



LC+ Maska złuszczająca do stóp w postaci nasączonych skarpetek zestaw/ 15 zł
Formuła maski oparta na kwasach owocowych, moczniku, ekstrakcie z aloesu i kwiatów nagietka oraz olejku trawy cytrynowej powoduje złuszczenie suchego, zniszczonego naskórka.
Innowacyjna formuła z wysoką zawartością kwasu glikolowego, cytrynowego, salicylowego oraz mocznika gwarantuje dokładne złuszczenie zrogowaciałej, stwardniałej skóry. Do dokładnym procesie złuszczenia (w zależności od stanu skóry stóp trwającym od dwóch do trzech tygodni) skóra stóp staje się gładka, miękka i wygładzona. Znika szorstkość i przesuszenie naskórka.


Bioteq, maska regenerująca na tkaninie
 Dla skóry normalnej i suchej Formuła maseczki oparta jest na nowoczesnej technologii i biologicznie aktywnych składnikach. Dzięki zawartości skoncentrowanych ekstraktów z ginko biloba grejfruta i ryżu czerwonego maseczka wykazuje silne działanie regenerujące, przeciwzmarszczkowe i odmładzające. Wygładza i spłyca zmarszczki, przywraca skórze właściwą gęstość i elastyczność, delikatnie rozświetla i eliminuje przebarwienia. Kwas hialuronowy nawilża i zapobiega utracie wody.


Bandi, krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami, 50 ml. / 69 zł. Nawilżający krem o działaniu złuszczająco – biostymulującym. Odpowiedni do każdego typu cery, również wrażliwej. Preparat delikatnie usuwa nagromadzone, martwe komórki warstwy rogowej, oczyszcza i zwęża rozszerzone pory oraz ogranicza błyszczenie skóry. Wygładza zmarszczki, głęboko nawilża oraz intensyfikuje syntezę kolagenu, elastyny i glikozaminoglikanów. Wyraźnie zmniejsza objawy fotostarzenia skóry oraz przebarwienia pigmentacyjne. Zapewnia skórze gładkość, miękkość oraz świetlisty i wyrównany koloryt. Krem nie jest zalecany dla kobiet w ciąży i karmiących piersią.

Krem, do którego mam wielkie oczekiwania. Dałam go do przetestowania mojej mamie, więc jeszcze nie mam dla was pełnej recenzji tego produktu. Zapewne blogerki Urodowe znają ten moment, gdy otwierają paczkę, mama się pyta: Co dostałaś do przetestowania? Widzi krem przeciw zmarszczkowy. Nagle: Ooo ! To dla mnie-heheh (taka mała dygresja).
Pierwszy raz się spotkałam z tym produktem i przyznam się, że zapach mnie totalnie zdziwił. Zaraz po aplikacji krem pachnie po prostu, jak by był przeterminowany (patrzałam na datę ważności do 2018), jednak po chwili ten nieprzyjemny zapach się ulatnia. Nie wiem może tak właśni ma być . Dlatego mam pytanie do osób, które mają ten krem. Jak on pachnie ?

Mollon Pro Regenerating Rose Oil, 15 ml./17 zł. 
Regenerująca oliwka różana. Skutecznie regeneruje i uelastycznia skórki wokół wału paznokciowego. Wcierany w macierz odżywia kruche, łamliwe i rozdwajające się paznokcie. Wzmacnia je i nabłyszcza. Pozostawia cudowny, różany zapach.

Chce bardzo podziękować za tak wspaniałe pudełeczko, cała zawartość jest naprawdę cudowna. Jestem bardzo szczęśliwa, że mogłam przetestować te cudowności.
A co wy sądzicie o zawartości ? Byście znalazły coś dla siebie ?
Koniecznie piszcie w komentarzach.


Komentarze

  1. Bardzo ciekawe produkty! :) fajnie napisany post, łatwo się czyta. Ja nigdy nie dostałam takiego pudełeczka ale z chęcią bym przetestowała :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne produkty! uwielbiam lakiery bell :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lakiery wyglądają świetnie! Zwłaszcza ten niebieski bardzo mi podpasował, a kosmetyki od marki ziaja należą do moich ulubionych, może nie wszystkie ale większość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne produkty, ja mimo wszystko lubię markę Bell:)powodzenia na maturze:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne są te lakierki z Bell ogólnie bardzo lubię tą firmę :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne produkty jak i zdjęcia, lakiery bardzo ładne, powodzenia na maturze!
    http://klamaolda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super produkty! :) Sceneria zdjęć? Perfekcyjna <3 Super te lakiery. Buzi ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak dokładnie sceneria . Kiedyś zrobię o tym osobny post :)

      Usuń
  8. Ja też nie lubię tych lakierów z Bell, ale za to uwielbiam ziaję ! Produkty z biovax również wyglądają interesująco :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zaciekawiły mnie skarpetki złuszczające i olejek różany. ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne kolory mają te lakiery Bell :) Szkoda, że jakościowo są do niczego :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnóstwo tych kosmetyków jest w środku! Ciekawią mnie te lakiery, bo testowałam tą firmę z serii hypoalergicznej i mają wszystkie punkty przeciwnie do tych. Uwielbiam je osobiście. :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki nowej serii L'biotica moje włosy odzyskały dawny blask:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten sam box i jestem meega zadowolona! :)
    PS. Fajny blog! Obserwuję i zapraszam Cię do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lakiery z Bell nie są drogie i jak na swoją cenę są o dziwo mega trwałe. Pozdrawiam i dzięki za ten wpis. Pudełka niestety nie posiadam...

    OdpowiedzUsuń
  15. A mnie rozkochał w sobie balsam Biovax opuncja i mango. Piękny, utrzymujący się na włosach zapach, nawilżenie, wygładzenie i ochrona końcówek, to to za co go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia! *.*
    Bardzo lubię Ziaję i od dawna używam serii do cery wrażliwej. To jedna z moich ulubionych :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam japońskie kosmetyki...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu