Przejdź do głównej zawartości

Naturalne Rosyjskie kosmetyki | Złoty środek na zmarszczki | Recenzja

 Witajcie kochani,
Jakiś czas temu otrzymałam paczkę od http://bioika.pl/z naturalnymi Rosyjskimi kosmetykami.
bioika stawia na najlepszą jakość, która pochodzi w 100% z natury. W ich sklepie internetowym znajdziemy mnóstwo ekologicznych kosmetyków, które są jedne z lepszych na rynku
Od firmy otrzymałam oleje\odżywki do włosów, kwas hialounowy oraz woski do rąk.
Kwas, jak i oleje do włosów przeznaczyłam mojej mamie do recenzowania, co było dość ciekawym doświadczeniem, bo mogłam sama obserwować nieco  bardziej obiektywnym okiem jak te kosmetyki działają.

Krótka informacja na temat moje mamy:
Wiek: 42 lata
Skóra: delikatna
Cera: normalna
Włosy: Blond, rozjaśniane, trochę zniszczone, z natury puszące się z tendencją do łamania się.


Jako pierwszy i najbardziej genialny kosmetyk, który moja mama miała okazje stosować do pielęgnacji skóry jest Kwas Hialuronowy do skóry delikatnej. I ten moment postu kieruje w szczególności do kobiet które szukają złotego środka na zmarszczki. Złoty środek ,naprawdę kochane sobie nie dodaje. Nie mogłabym zliczyć ile mama testowała już kremów przeciw zmarszczkowych. Zaczynając od tanich: typu Ziaja do całych zestawów z Mary Kayktórych ceny krążą od 300 zł do nawet 800 zł. czasami jest się nam łatwo naciągnąć, bo  gdzieś podświadomie myślimy, że drogie kosmetyki oznaczają to, że są lepsze. Oczywiście ja też tak zazwyczaj myślę, ale czasami przypadkiem w nasze ręce trafi produkt która ten mit odwraca.

Kilka słów o tym, czym jest kwas hialuronowy:
Kwas hialuronowy to jeden z najsilniejszych czynników w zachowaniu młodości i piękna skóry. Specjalna formuła pozwala cząsteczkom kwasu hialuronowego przenikać w głąb skóry, przywracając elastyczność i gładkość skóry. Kwas hialuronowy jest jednym z najskuteczniejszych środków utrzymujących poziom nawilżenia skóry. Ma bardzo szybkie działanie przeciwzmarszczkowe, rezultat stosowania kwasu utrzymywany jest bardzo długo.

 Cena produktu: ok. 23 zł za 10 ml

Sposób użycia: nanieść na czystą skórę lekko wmasowując. Stosować 1-2 razy dziennie. Można stosować codziennie w ciągu 2-3 miesięcy. Następnie należy zrobić jednotygodniową przerwę. Nie stosować bezpośrednio przed wyjściem na ulice w niskich temperaturach.

Producent obiecuje:
- Zatrzymuje poziom nawilżenia
- Młodszy wygląd skóry
- Przywrócenie poziomu kwasu, dzięki któremu skóra ma być bardziej elastyczna
- Miękkość, gładkość i elastyczność skóry.

Podsumowując:
Moim zdaniem obietnica producenta została spełniona w 100%. Skóra wygląda spokojnie o kilkanaście lat młodej, wygląda znacznie na bardziej elastyczną, jest bardzo miękka i gładka. Samo nałożenia kwasu daje efekt photoshopu na twarzy. Kwas z łatwością może zastąpić nawet najdroższą bazę pod makijaż, a dodatkowo przywraca młody wygląd skóry. Zauważyłam dodatkowo, że produkt redukuje wszelkie zaczerwienienia i niedoskonałości. Myślę, że ten produkt jest naprawdę wart uwagi. Serdecznie go polecam wszystkim kobietką, które szukają dobrego i taniego produktu na zmarszczki ;).

Moja ocena 10/10
Link do produktu



Olejki do włosów

1. od prawej strony - Olejek Aktywator wzrostu włosów dla włosów cienkich i farbowanych

Olejek ma za zadanie:

 -stymulować wzrost włosów 
- dostarczać im niezbędne składniki odżywcze.

Składniki aktywne:


Olejek łopianowy- działa na porost włosów.
Rycynowy olejek- działa kojąco na skórę głowy i wzmacnia cebulki włosowe.
Witaminy i cenne składniki odżywcze zawarte w ekstraktach cebuli i czosnku, mają działanie rewitalizujące na skórę głowy, aby włosy były bardziej gładkie i mocne.
Objętość: 3 × 15 ml


 2 od prawej strony- Naturalny Olejek stymulator wzrostu włosów

Olejek ma za zadanie:
-chronić włosy przed szkodliwym działaniem,
-wypełnia je niezbędnymi witaminami
-przywrócić uszkodzoną strukturę
-iluminować łupież
-Działać na porost gładkich i mocnych włosów

Objętość: 3 × 15 ml

 3 od prawej strony- Olejek Aktywator wzrostu dla włosów cienkich i farbowanych

Ma za zadanie:
 -stymulować włosy 
 -dostarczać im niezbędnych składników odżywczych.

Składniki aktywne:

Olejek łopianowy-
odżywia i wzmacnia cebulki włosowe, hamuje wypadanie i przyspiesza wzrost włosów odnawia ich słabą i uszkodzoną strukturę.
Rycynowy olejek- ma działanie zahamowanie wypadania włosów, ich wzmocnienie, nawilżenie i nabłyszczenie, nadanie im gęstości.
Olejek sojowy- bogaty w wielonienasycone kwasy tłuszczowe.
Ekstrakt czosnku i cebuli - mają działanie rewitalizujące na skórę głowy, aby włosy byli bardziej gładkie i mocne.

Objętość: 3 × 15 ml
Link do produktu
4 od prawej strony- olejek aktywator wzrostu na włosy suche i normalne

Ma za zadanie:
-zapobiegać wypadaniu włosów i
-wzmacniać korzenie.
-chronić włosy przed szkodliwym działaniem
-wypełnia im niezbędne witaminy.
-przywraca uszkodzoną strukturę.
-eliminuje łupież.

Składniki aktywne:

Olejek łopianowy-
odżywia i wzmacnia cebulki włosowe, hamuje wypadanie i przyspiesza wzrost włosów odnawia ich słabą i uszkodzoną strukturę.
Rycynowy olejek- ma działanie zahamowanie wypadania włosów, ich wzmocnienie, nawilżenie i nabłyszczenie, nadanie im gęstości.
Olejek sojowy- bogaty w wielonienasycone kwasy tłuszczowe.
Witaminy A - ma pozytywny wpływ na system korzeniowy i uelastycznia włosy.
Witamina B5 – nadaje włosom połysk i gładkość, skutecznie nawilża, ułatwia rozczesywanie. Działa kojąco i przeciwzapalnie, łagodzi swędzenie. Jest bardzo dobrze tolerowany przez skórę - nie podrażnia, nie uczula.

Objętość: 3 × 15 ml
Link do produktu



Każdy olejek jest czystym ekologicznym produktem, niezawierającym konserwantów

sposób użycia dla 4 olejków jest taki sam:
woreczek z olejkiem zanurzyć w gorącej wodzie na 1 - 2 minuty. Nałożyć na nie umyte włosy i skórę głowy cienką warstwę. Założyć kosmetyczny czepek, po 30 - 40 min zmyć łagodnym szamponem.
Cena za szt.: 12.90

Podsumowując:
Sposób użycia jest dość nietypowy, ale zaraz odróżnia te olejki od innych. Mogę podsunąć pomysł w przypadku, kiedy nie mamy kosmetycznego czepka możemy użyć zwykłej siatki „Zrywki”, owinąć ją dokładnie wokół włosów.
Olejki posiadają dość intensywny zapach, który jesteśmy wstanie zmyć. Efekt jest zauważalny już po pierwszym stosowaniu, ponieważ włosy stają się lżejsze, gładsze i bardzo miękkie. Podczas mycia włosów można zauważyć, że ich wypadanie zmniejsza się.Oleje wpływają bardzo pozytywnie na włosy. Moja mama stosuje je od 3 tygodni i zauważyła już lekki porost włosów. Wiadomo do tego potrzeba czasu, aby stwierdzić czy produkty faktycznie tak bardzo wpłyną na zagęszczenie włosów.

Moja ocena 9.5/10





 Woskowa Maska - krem do rąk i paznokci zmiękczająca DNC

Cena - 19.90zł.

Składniki aktywne: Witamina E, kastorowy olejek, sezamowy olejek, olejek greckiego orzecha, wosk pszczeli , ekstrakt Aloesu.

Sposób użycia:
 nanieść maskę na ręce i paznokcie, założyć polietylenowe rękawiczki lub polietylenowy woreczek. Zmyć ciepłą wodą lub wytrzeć suchymi chusteczkami po 15-20 minutach. Przy użyciu kosmetycznych rękawiczek maskę można pozostawić na noc, wtedy efekt bardziej efektywny.

Objętość: 80 ml

Woskowa maska- krem do rąk i paznokci przeznaczona do regularnego stosowania. Maska uspakaja i nawilża, posiada zmiękczający efekt. Może być stosowana jako intensywny krem na dzień. Do stosowania dla wszystkich typów skóry, zalecana dla suchej skóry. Nie zawiera wody.
Bez konserwantów i chemicznych dodatków.

Podsumowując: Woskowa maska działa bardzo kojąc. Jest idealna na tę porę roku, kiedy nasze dłonie są narażone bardzo na różne wysuszenia przez wiatry i zróżnicowaną temperaturę na zewnątrz. Według mnie produkt jest bardzo uzależniający poprzez swój nietypowy zapach. Sprawia, że nasze dłonie są bardzo gładkie. Po tygodniu stosowania zastanawiałam się, czy dłonie mogą być jeszcze gładsze. Miałam wrażenie, że skóra staje się coraz cieńsza i gładsza, ale to tylko złudzenia przez efekt tak gładkich dłoni.

Woskowa Maska - krem do rąk i paznokci Anty-Age DNC-
Cena :30 zł
Składniki aktywne: Witamina E, Olejek Kastorowy, Protein białkowy, Wosk pszczeli, Ekstrakt Aloe.

Sposób użycia: Nanieść maskę na skórę rak i paznokci, ubrać foliowe rękawiczki. Zmyć wodą lub zwykłą chusteczką po 15-20 minutach. Z Kosmetycznymi rękawiczkami maskę można pozostawić na całą noc.

Objętość: 80 ml
Link do produktu
Woskowa maska- krem przeznaczona do stosowania na noc. Do jej składu zostały dodane tylko efektywnie działające komponenty. Maska może być wykorzystywana jako krem. Częste wykorzystanie nie ogranicza się dla wszystkich typów skory. Maska regeneruje, odmładza i nawilża skórę rąk. Ma działanie natychmiastowe i bardzo skutecznie walczy z najtrudniejszymi uszkodzenia skóry - szorstkość, suchość i łuszczenie się. Nie zawiera wody.

Bez konserwantów i Chemicznych dodatków.


Podsumowując: Obie maski zachowują się bardzo podobnie. Ta na noc ma według mnie lekko mocniejsze działanie i wygodniej jest mi ją stosować, bo nie muszę się martwić,czy coś zostanie przypadkowo dotknięte. Ich największą cechą jest to, że w bardzo szybki sposób regenerują Dłonie i dają ogromne ukojenie. Ja stosuje je na co dzień jako krem.
Ocena 10/10


Komentarze

  1. Nie znam tych produktów. Na stronę chętnie zajrzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz słyszę o tej marce, ale na pewno sprawdzę ich asortyment i coś zamówię bo uwielbiam naturalne kosmetyki, a z tych rosyjskich to kojarzę te maseczki od Banii Agafi i są super, więc i te produkty z chęcią przetestuję :) pozdrawiam serdecznie, świetna recenzja

    OdpowiedzUsuń
  3. Akurat te kosmetyki nie do końca spełniają moje wymagania, ale zajrzę z ciekawości do sklepu co jeszcze mają w ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę wypróbować ten kwas hialuronowy! Olejki do włosów też mnie zainteresowały!
    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Lecę na stronę sklepu, bardzo zaciekawiłas mnie kosmetykami, kwas polecę swojej mamie z pewnością.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam styczności z ta marką, ale już samo to ze są z Rosji budzi zainteresowanie i stanowi pewnego rodzaju wyzwanie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Same fajne rzeczy :) obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne produkty! A opakowania miodzio :)

    http://garderobelove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach. Wydają mi się bardzo ciekawe i na pewno jakiś z nich przetestuje :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie wyprobowalabym te kosmetyki do włosów

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie kosmetyki ☺

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post:) Nigdy nie słyszałam o tych kosmetykach, muszę wypróbować, pozdrawiam!:)
    http://www.ladymademoiselle.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Olejki, które mają stymulować wzrost włosów, wpadły mi w oko. Stosowałam naszą Polską wcierkę "jantar", która ma równiez stymulować ich wzrost ale średnio mi sie sprawdza. Warto znaleźć cos innego dlatego cieszę sie ze wpadłam na ten post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe produkty ;-) Musze spróbować te olejki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsze słyszę o tej marce, ale naturalne kosmetyki u mnie zawsze jak najbardziej na plus!

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwszy raz widzę tę markę :]]] Ale jestem ich ciekawa nie powiem :]

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, świetny post. zainteresowałaś mnie tymi kosmetykami.
    Obserwuje i zapraszam do mnie https://kahsdesign.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Jestem w trakcie testów i bardzo podobają mi się efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sama chciałabym przetestować takie produkty :)
    Miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe produkty, sporo tego.... muszę sama potestować w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Na początku włosomaniactwa stosowałam rosyjskie kosmetyki, ale ostatnio jakoś o nich zapomniałam, jednak wiem, że będę musiała to zmienić, bo bardzo je lubiłam. ;]

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo przydatny post. Gdy ktoś się zastanawia jakie kosmetyki powinien wybrać to bardzo dobre trafił. Ja na pewno skuszę się na jakiś produkt z wyżej wymienionych. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wręczyłem dziewczynie kosmetyki ze złotem w ramach prezentu i była zachwycona, podobno są sprawdzone i bardzo skuteczne. Polecam na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  25. Rosyjskie i białoruskie kosmetyki mają w sobie to coś <3

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Jolse - koreańskie kosmetyki do makijażu i pielęgnacji

Witajcie Kochani. Wracam do was pełną parą, z mnóstwem pomysłów na nowe posty. Jestem szczęśliwa, że moja matura się skończyła, a ja mogę odetchnąć z ulgą. Przedstawiam wam koreańskie kosmetyki od Jolse . Już na wstępie chce wam napisać, że będzie to wychwalany post, ponieważ jestem zdziwiona, że te produkty są aż tak dobre. Wszyscy wiemy, że kosmetyki koreańskie do pielęgnacji są świetne. Nie spodziewałam się tego przy kosmetykach do makijażu. Myślałam, że będą one o bardzo delikatnym kryciu, średniej trwałości a makijaż z ich użyciem będzie mało widoczny. Jest zupełnie na odwrót, każdy kosmetyk ma wysoką pigmentację , trwałość jest na wysokim poziomie. Ja w tych kosmetykach jestem totalnie zakochana. Jednym minusem co do współpracy z tą firmą jest kontakt, ponieważ z dużym opóźnieniem odpowiadają na maile. Nie wszystko było zgodne z moim zamówieniem, ale w zamian dostałam całkiem sporo próbek. Jako pierwsze pokaże wam próbki/produkty, jakie dostałam dodatkowo. Niestety nie wszystki

Hipertin Mineral Olejek do włosów z wyciągiem z diamentów | fryzomania.pl

  Witajcie kochani, ponad miesiąc temu dotarła do mnie paczka ze sklepu fryzomania.pl . z Mineralnym olejkiem do włosów firmy Hipertin. Testowałam go sumiennie i pokażę wam efekty stosowania przed i po. Dodatkowo może wydawać się trochę to dziwne, ponieważ stworzyłam makijaż inspirowany  nieco opakowaniem olejku. Opis Sklepu: Fryzomania   to sklep online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów. Posiada ogromny asortyment produktów z różnej półki cenowej. W tym sklepie możemy kupić nie tylko Szampony i odżywki, ale cały sprzęt związany z fryzjerstwem, salonem oraz pielęgnacje. Meble fryzjerskie , Sprzęt Fryzjerski , Kosmetyki do włosów , Akcesoria fryzjerskie , Sprzęt kosmetyczny , Pielęgnacja  ciała ,  Wyposażenie  salonów , Strefa dla mężczyzn Sklep fryzomania zaoferował mi wybór produktu z ich sklepu, oczywiście początkowo weszłam w strefę beauty i mogłam sob

Makijaż instagramowy Oka 2020. Inny świat makijażu. Makeup Artist

Witajcie w moim kolorowym świecie makijażu. Do artystycznej formy makijażu zachęcił mnie Instagram i tam ogromny nawał przepięknych artystycznych makijaży. Postanowiłam spróbować swoich sił w różnych formach makijażu oka. Bazowałam na wszystkich produktach do makijażu, jakie mam. Pozwólcie, że nie będę ich w tym poście opisywać, na to mam zupełnie inny plan. Takie malowanie Daje mi to ogrom satysfakcji widzę postępy, jak i swoje błędy do poprawy. Gdybyście widzieli, jak robię zdjęcia oka. Naprawdę wygląda to komicznie i wyciskam z telefonu tyle, ile potrafię. Czasami okazuje się to cięższe niż zrobienie samego makijażu. Uzyskanie dobrego światła w makijażu, jest o wiele trudniejsze niż oświetlenie produktu, dlatego zdjęcia różnią się kolorami, ponieważ łapie święto z każdej strony i uczę się nadal ustawienia. Do uzyskania głębszej barwy służy mi program facetune. Jest to najbardziej popularna aplikacja do przerabiania zdjęć w ostatnim czasie. Jaki waszym zdaniem jest najciekawszy makeu